
Հարցեր և պատասխաններ(FAQ)

Այստեղ դուք կգտնեք ամենատարածված հարցերի պատասխանները առաքման, վճարման, պատվերի և Minami ծառայության գործունեության վերաբերյալ: Մենք հավաքել ենք բոլոր կարևոր տեղեկությունները, որպեսզի գործընթացը ձեզ համար ավելի հեշտ և արագ լինի:
Ինչպե՞ս պատվեր տեղադրել Minami կայքում։
Դուք գրանցվում եք մեր կայքում, ստանում եք անձնական հասցե ԱՄՆ-ում/Ճապոնիայում, ուղարկում եք ձեր գնումը այնտեղ, ապա հետևում եք ձեր ծանրոցի շարժին ձեր անձնական հաշվի միջոցով մինչև այն հասնի Հայաստան։
Որքա՞ն է առաքման ժամկետը ։
Առաքումը հասանելի է մի քանի եղանակով՝ - Մեծածավալ ապրանքների համար՝ արագ օդային և ծովային առաքում - ԱՄՆ-ից՝ մոտավորապես 9-12 աշխատանքային օր՝ օդային և ծովային առաքմամբ, մոտավորապես 3 ամիս - Ճապոնիայից՝ 10-14 աշխատանքային օր՝ օդային և ծովային առաքմամբ, մոտավորապես 3 ամիս: Ժամկետները կարող են տարբեր լինել՝ կախված սեզոնային պիկերից և մաքսազերծումից:
Որքա՞ն է առաքման արժեքը և ինչպե՞ս է հաշվարկվում գինը։
Արժեքը հաշվարկվում է քաշի և ծավալի հիման վրա. ԱՄՆ-ից բազային գինը կազմում է 5000 դրամ 1 կգ-ի համար, իսկ Ճապոնիայից՝ 8000 դրամ 1 կգ-ի համար: Ճշգրիտ գները կարող եք տեսնել հաշվիչում՝ ծանրոցի տվյալները նշելուց հետո:
Ինչպե՞ս հետևել ծանրոցին։
Ձեր գնած ապրանքները մեր արտասահմանյան պահեստ առաքելուց հետո և մինչև ձեր նշած հասցեով առաքումը, դուք կարող եք հետևել շարժմանը ձեր անձնական հաշվի կայքում:
Որտե՞ղ է առաքվում իմ պատվերը։
Ձեր ծանրոցները կհասցվեն ձեր նշած հասցեին՝ դռնից դուռ: Տուն առաքման համար լրացուցիչ վճարներ չկան:
Ո՞ր ապրանքների տեղափոխումն է արգելվում։
Մենք չենք առաքում.
– Դյուրավառ և պայթուցիկ նյութեր
– Սուր առարկաներ և զենքեր
– Կենդանի բույսեր և կենդանիներ
– Առանց լիցենզիայի դեղամիջոցներ
– Հեղինակային իրավունքները խախտող ապրանքներ
Ապրանքների ամբողջական ցանկը կարող եք տեսնել մեր կայքի համապատասխան բաժնում։
Ի՞նչ պետք է անեմ, եթե չեմ կարողանում պատվեր կատարել կամ վճարել ապրանքի համար արտասահմանյան կայքում։
Խորհուրդ ենք տալիս օգտվել «Գնել իմ փոխարեն» ծառայությունից: Երբ լրացնեք ձևաթուղթը և ձեր անձնական հաշվին բավարար գումար լինի գնում կատարելու համար, մենք կարող ենք գնել այն ձեզ համար և նաև ուղարկել ձեր նշած հասցեին: Ծառայության արժեքը կազմում է ապրանքի գնի 5%-ը, նվազագույնը՝ 2500 դրամ:
Ի՞նչ վճարման մեթոդներ եք ընդունում։
Դուք կարող եք լիցքավորել ձեր հաշիվը ձեր անձնական հաշվի միջոցով՝
– Վճարում Visa/Mastercard քարտով
– Առցանց վճարային համակարգեր
Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ մաքսային ձևակերպման համար։
– Ապրանքի արժեքը և նկարագրությունը նշող հաշիվ-ապրանքագիր։
– Ծագման վկայական (եթե անհրաժեշտ է)։
Մեր մենեջերը կօգնի պատրաստել և ստուգել բոլոր փաստաթղթերը ուղարկելուց առաջ։
Ի՞նչ անել, եթե ծանրոցը ուշանում է մաքսայինում։
Մենք անհապաղ կապ ենք հաստատում մաքսային մարմինների հետ և տրամադրում ենք բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը: Դուք միշտ կարող եք կապ հաստատել աջակցության ծառայության հետ՝ կարգավիճակը պարզաբանելու համար:

Հնարավո՞ր է նվեր կամ անձնական իրեր ուղարկել։
Այո, դուք կարող եք հաշիվ-ապրանքագրում նշել «նվեր»։ Ամսական մինչև 31 կգ քաշ ունեցող անձնական իրերը ազատված են մաքսատուրքից (անհատների համար), եթե դրանք իսկապես անձնական իրեր են, և ընդհանուր արժեքը չի գերազանցում 200 եվրոն։
Ինչպե՞ս վերադարձնեմ կամ չեղարկեմ առաքման պատվերը։
Չեղարկումը հնարավոր է մինչև ծանրոցի տեղափոխողին հանձնվելը: Դրա համար գրեք աջակցության չաթում կամ ուղարկեք հարցում էլեկտրոնային փոստով: Ձեր ծանրոցը տեղափոխողին հանձնվելուց հետո ապրանքի վերադարձը հնարավոր է միայն ձեր հաշվին: