top of page
Group 93 (1).png

Հարցեր և պատասխաններ(FAQ)

clouds2
clouds3

Այստեղ դուք կգտնեք ամենատարածված հարցերի պատասխանները առաքման, վճարման, պատվերի և Minami ծառայության գործունեության վերաբերյալ: Մենք հավաքել ենք բոլոր կարևոր տեղեկությունները, որպեսզի գործընթացը ձեզ համար ավելի հեշտ և արագ լինի:

Ինչպե՞ս պատվեր տեղադրել Minami կայքում։

Դուք գրանցվում եք մեր կայքում, ստանում եք անձնական հասցե ԱՄՆ-ում/Ճապոնիայում, ուղարկում եք ձեր գնումը այնտեղ, ապա հետևում եք ձեր ծանրոցի շարժին ձեր անձնական հաշվի միջոցով մինչև այն հասնի Հայաստան։

Որքա՞ն է առաքման ժամկետը ։

Առաքումը հասանելի է մի քանի եղանակով՝ - Մեծածավալ ապրանքների համար՝ արագ օդային և ծովային առաքում - ԱՄՆ-ից՝ մոտավորապես 9-12 աշխատանքային օր՝ օդային և ծովային առաքմամբ, մոտավորապես 3 ամիս - Ճապոնիայից՝ 10-14 աշխատանքային օր՝ օդային և ծովային առաքմամբ, մոտավորապես 3 ամիս: Ժամկետները կարող են տարբեր լինել՝ կախված սեզոնային պիկերից և մաքսազերծումից:

Որքա՞ն է առաքման արժեքը և ինչպե՞ս է հաշվարկվում գինը։

Արժեքը հաշվարկվում է քաշի և ծավալի հիման վրա. ԱՄՆ-ից բազային գինը կազմում է 5000 դրամ 1 կգ-ի համար, իսկ Ճապոնիայից՝ 8000 դրամ 1 կգ-ի համար: Ճշգրիտ գները կարող եք տեսնել  հաշվիչում՝ ծանրոցի տվյալները նշելուց հետո:

Ինչպե՞ս հետևել ծանրոցին։

Ձեր գնած ապրանքները մեր արտասահմանյան պահեստ առաքելուց հետո և մինչև ձեր նշած հասցեով առաքումը, դուք կարող եք հետևել շարժմանը ձեր անձնական հաշվի կայքում:

Որտե՞ղ է առաքվում իմ պատվերը։

Ձեր ծանրոցները կհասցվեն ձեր նշած հասցեին՝ դռնից դուռ: Տուն առաքման համար լրացուցիչ վճարներ չկան:

Ո՞ր ապրանքների տեղափոխումն է արգելվում։

Մենք չենք առաքում.

– Դյուրավառ և պայթուցիկ նյութեր
– Սուր առարկաներ և զենքեր
– Կենդանի բույսեր և կենդանիներ
– Առանց լիցենզիայի դեղամիջոցներ
– Հեղինակային իրավունքները խախտող ապրանքներ

Ապրանքների ամբողջական ցանկը կարող եք տեսնել մեր կայքի համապատասխան բաժնում։

Ի՞նչ պետք է անեմ, եթե չեմ կարողանում պատվեր կատարել կամ վճարել ապրանքի համար արտասահմանյան կայքում։

Խորհուրդ ենք տալիս օգտվել «Գնել իմ փոխարեն» ծառայությունից: Երբ լրացնեք ձևաթուղթը և ձեր անձնական հաշվին բավարար գումար լինի գնում կատարելու համար, մենք կարող ենք գնել այն ձեզ համար և նաև ուղարկել ձեր նշած հասցեին: Ծառայության արժեքը կազմում է ապրանքի գնի 5%-ը, նվազագույնը՝ 2500 դրամ:

Ի՞նչ վճարման մեթոդներ եք ընդունում։

Դուք կարող եք լիցքավորել ձեր հաշիվը ձեր անձնական հաշվի միջոցով՝

– Վճարում Visa/Mastercard քարտով
– Առցանց վճարային համակարգեր

Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ մաքսային ձևակերպման համար։

– Ապրանքի արժեքը և նկարագրությունը նշող հաշիվ-ապրանքագիր։
– Ծագման վկայական (եթե անհրաժեշտ է)։

Մեր մենեջերը կօգնի պատրաստել և ստուգել բոլոր փաստաթղթերը ուղարկելուց առաջ։

Ի՞նչ անել, եթե ծանրոցը ուշանում է մաքսայինում։

Մենք անհապաղ կապ ենք հաստատում մաքսային մարմինների հետ և տրամադրում ենք բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը: Դուք միշտ կարող եք կապ հաստատել աջակցության ծառայության հետ՝ կարգավիճակը պարզաբանելու համար:

clouds1

Հնարավո՞ր է նվեր կամ անձնական իրեր ուղարկել։

Այո, դուք կարող եք հաշիվ-ապրանքագրում նշել «նվեր»։ Ամսական մինչև 31 կգ քաշ ունեցող անձնական իրերը ազատված են մաքսատուրքից (անհատների համար), եթե դրանք իսկապես անձնական իրեր են, և ընդհանուր արժեքը չի գերազանցում  200 եվրոն։

Ինչպե՞ս վերադարձնեմ կամ չեղարկեմ առաքման պատվերը։

Չեղարկումը հնարավոր է մինչև ծանրոցի տեղափոխողին հանձնվելը: Դրա համար գրեք աջակցության չաթում կամ ուղարկեք հարցում էլեկտրոնային փոստով: Ձեր ծանրոցը տեղափոխողին հանձնվելուց հետո ապրանքի վերադարձը հնարավոր է միայն ձեր հաշվին:

bottom of page