top of page

Ընդհանուր դրույթներ և պայմաններ

ԳԼՈՒԽ 1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ  

1. Սույն փաստաթուղթը կարգավորում է «Մինամի» ՍՊ ընկերության (այսուհետ՝ «Ընկերություն», «Մենք», «Մինամի» ՍՊԸ) և http://www.minami.am կայքի Օգտատերերը (այսուհետ՝ «Օգտատեր», «Դուք», «Հաճախորդ») միջև հարաբերությունները, ինչպես նաև սահմանում է Ընկերության կողմից ծառայությունների մատուցման կարգը։ Ծառայությունները կարող են մատուցվել ինչպես անմիջականորեն, այնպես էլ գործընկեր կազմակերպությունների միջոցով։


2. Կայք մուտք գործելով, օգտագործելով դրա գործառույթները կամ ներբեռնելով դրա վրա տեղադրված բովանդակությունը ամբողջությամբ կամ մասնակիորեն, Դուք հաստատում եք, որ ուշադիր ծանոթացել եք սույն պայմաններին, հասկացել եք դրանց բովանդակությունը և անվերապահորեն ընդունում եք դրանք ամբողջությամբ։


3. Ընկերությունն իրեն իրավունք է վերապահում միակողմանիորեն փոփոխություններ կատարել սույն պայմաններում առանց նախնական ծանուցման։ Պայմանների արդիական խմբագրումը կտեղադրվի Կայքում՝ նշելով վերջին փոփոխությունների ամսաթիվը։ Կայքի հետագա օգտագործումը նշանակում է թարմացված պայմանների ընդունում։


4. Եթե համաձայն չեք սույն պայմաններին, խնդրում ենք դադարեցնել Կայքի և Ընկերության ծառայությունների օգտագործումը։

ԳԼՈՒԽ 2. ԻՐԱՎՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԼԻԱԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

1. Կայքի և Ընկերության ծառայությունների օգտագործումը հնարավոր է միայն այն դեպքում, եթե Դուք ունեք լիարժեք իրավունակություն՝ համաձայն Ձեր երկրի օրենսդրության, կամ ստացել եք համապատասխան համաձայնություն օրինական ներկայացուցիչներից՝ իրավունակության սահմանափակման դեպքերում։


2. Եթե Դուք գործում եք որպես իրավաբանական անձ, ապա երաշխավորում եք Ընկերության ծառայություններն օգտագործելու և համապատասխան պայմանագրեր կնքելու համար անհրաժեշտ լիազորությունների առկայությունը։


3. Ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում Օգտատիրոջ կողմից տրամադրված տեղեկատվության հավաստիության համար և պարտավոր է հիմնվել դրա ճշգրտության վրա։

ԳԼՈՒԽ 3. ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

1․ «Մինամի» ՍՊ ընկերությունը մատուցում է ծառայություններ՝ օգնելու ձեռք բերել ապրանքներ առցանց խանութներից, ինչպես նաև կազմակերպելու պատվիրված ապրանքների առաքումը։ Ծառայությունները կարող են ներառել, բայց չսահմանափակվել հետևյալով.

  • Հաճախորդի անունից ապրանքների գնում՝ գործակալության պայմանագրի հիման վրա.

  • Հաճախորդի պատվերների փոխադրման և առաքման կազմակերպում.

  • Ապրանքների ձեռքբերման և առաքման հետ կապված այլ ուղեկցող ծառայությունների մատուցում։


2․ Ծառայություններից լիարժեք օգտվելու համար Օգտատերը պետք է անցնի գրանցման ընթացակարգ և ստեղծի Կայքում անձնական էջ։ Յուրաքանչյուր Օգտատեր ունի մեկ անձնական էջ ունենալու իրավունք և բացառիկ պատասխանատվություն է կրում այն մուտք գործելու համար անհրաժեշտ տվյալների պահպանման համար։


3․Օգտատերը պարտավոր է ժամանակին թարմացնել իր անձնական էջում տեղադրված տեղեկատվությունը և անհապաղ տեղեկացնել Ընկերությանը իր հաշվին ցանկացած չարտոնված մուտքի մասին։ Կասկածելի գործողությունների առաջացման դեպքում Ընկերությունն իրավունք ունի ժամանակավորապես դադարեցնել ծառայությունների օգտագործումը մինչև հանգամանքների պարզաբանումը։


4․ Պատվեր ձևակերպելիս Օգտատերը պարտավորվում է ապահովել դրա վճարման համար բավարար միջոցների առկայությունը։ Առաքման պայմանների, սակագների կամ այլ արտաքին հանգամանքների փոփոխության դեպքում Ընկերությունն իրեն իրավունք է վերապահում ճշգրտել ծառայությունների արժեքը կամ փոփոխություններ կատարել դրանց մատուցման պայմաններում։


5․ Ընկերությունն իրավունք ունի մերժել պատվերի կատարումը, եթե.

 

  • պատվիրված առաքանին պարունակում է օրենսդրությամբ արգելված բովանդակություն կամ փոխադրման անվտանգության համար այլ ռիսկեր.

  • պատվերի ձևակերպումը կամ կատարումը հակասում է Ընկերության ներքին կանոնակարգին։


6․ «Մինամի» ՍՊԸ-ն պատասխանատվություն չի կրում երրորդ կողմ փոխադրողների կողմից սահմանված փոխադրման պայմանների խախտման, ինչպես նաև առաքման գործընթացի վրա ազդող անհաղթահարելի ուժի հանգամանքների համար։


7․ «Մինամի» ՍՊԸ-ն իրեն իրավունք է վերապահում ընտրել հաճախորդների առաքանիների առաքման նախընտրելի եղանակը, ինչպես նաև մերժել փաստաթղթերի կամ բեռների փոխադրման ծառայությունների մատուցումը ցանկացած ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց։ Ավիաընկերությունների, ծովային և ցամաքային փոխադրողների գործունեության դադարեցման կամ կասեցման, ծառայությունների սակագների զգալի փոփոխության, բեռի անվտանգ փոխանցման անհնարինության, ինչպես նաև փոխադրման վրա ազդող այլ խոչընդոտների առաջացման դեպքում, ընկերությունն իրավունք ունի փոխել առաքման երթուղին,
փոխադրամիջոցը կամ երկու պարամետրերը (օդային, ծովային, ցամաքային տրանսպորտ)։ Նման իրավիճակներում ընկերությունը նաև իրեն իրավունք է վերապահում վերահաշվարկել սակագները։ Եթե պատվերի առանձնահատկությունը պահանջում է փոխել փոխադրողին, կամ բեռը ներկայացնում է պոտենցիալ վտանգ կամ խոչընդոտում է այլ ուղարկումների փոխադրմանը, ընկերությունն իրավունք ունի մերժել դրա փոխադրումը կամ վերանայել սակագնային պայմանները։ Բոլոր դեպքերում առաքման կամ մատուցված ծառայությունների լրիվ արժեքը պետք է վճարվի մինչև պատվերը հաճախորդի նշած հասցեով ուղարկելը։


8․ «Մինամի» ՍՊԸ-ն ծառայություններ է մատուցում միայն միջազգային պահեստից հաճախորդի նշած հասցեով պատվերի ուղարկումից առաջ առաքման կամ այլ ծառայությունների լրիվ կանխավճարի պայմանով։


9․ Ընկերությունն իրեն իրավունք է վերապահում դադարեցնել արդեն իսկ առաքման համար ընդունված առաքանիների հետագա փոխադրումը, եթե դրանք կարող են սպառնալ անվտանգությանը, խոչընդոտներ ստեղծել լոգիստիկ գործընթացում, վտանգ ներկայացնել աշխատակիցների կամ սարքավորումների համար, կամ եթե դրանց պարունակությունը արգելված է օրենքով կամ փոխադրողների կանոններով։


10․ Պատվերների ծավալի ավելացման ժամանակահատվածներում (սեզոնային զեղչեր, տոնական ակցիաներ և այլ նմանատիպ իրադարձություններ) «Մինամի» ՍՊԸ-ն իրավունք ունի փոփոխել առաքման ժամկետները կամ ժամանակավորապես դադարեցնել որոշակի ծառայությունների մատուցումը։


11․ Ընկերությունն իրավունք ունի դադարեցնել ծառայությունների մատուցումը, ներառյալ հաճախորդի հաշվի մնացորդի միջոցների սառեցումը և պատվերների մշակման դադարեցումը, եթե հաշվի գործարքները կասկածներ են առաջացնում դրանց ծագման կամ օգտագործման օրինականության վերաբերյալ։ Նման դեպքերում ծառայությունները կմնան կասեցված մինչև ֆինանսական գործառնությունների օրինականության հաստատումը կամ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը համապատասխան
բոլոր անհրաժեշտ ընթացակարգերի ավարտը։


12․«Մինամի» ՍՊԸ-ն պատասխանատվություն է կրում բացառապես այն պատվերների փոխադրման համար, որոնք առաքվել և ընդունվել են ընկերության կամ նրա գործընկերների արտասահմանյան պահեստներում և համապատասխանում են միջազգային փոխադրումների համար թույլատրված ապրանքներին։ Առաքման հայտարարված ժամկետները կրում են կողմնորոշիչ բնույթ, և ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում դրանց հնարավոր փոփոխությունների համար։

 ԳԼՈՒԽ 4. ՊԱՏՎԵՐՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՈՒՄ ԵՎ ՈՒՂԱՐԿՈՒՄ

 

  

1․Միջազգային պատվերները ներառում են ապրանքներ, որոնք արգելված չեն որոշակի երկիր առաքելու կամ ուղարկման երկրից արտահանելու համար։


2․«Մինամի» ՍՊԸ-ն իրեն իրավունք է վերապահում մերժել պատվերի ընդունումը, եթե փաթեթավորումը կամ ձևակերպումը կատարված են ոչ պատշաճ կերպով։


3․«Մինամի» ՍՊԸ-ն փոխադրման չի ընդունում.

  • զենք և զինամթերք,

  • պատմական արժեք ունեցող արվեստի առարկաներ,

  • թանկարժեք մետաղների համաձուլվածքներ և թանկարժեք ջարդոն,

  • արժույթ,

  • վտանգավոր, պայթյունավտանգավոր կամ հեշտությամբ դյուրավառ նյութեր,

  • բույսեր,

  • կենդանիներ,

  • ինչպես նաև այլ ապրանքներ, որոնք արգելված են միջազգային, միջպետական կամ ներքին օդային փոխադրման նորմերով և փոստային ու առաքիչ ծառայությունների կանոնակարգերով։


4․Պատվերները փոխադրման են ընդունվում միայն պատշաճ փաթեթավորմամբ։ Այնուամենայնիվ, «Մինամի» ՍՊԸ-ն իրավունք ունի ստուգել փաթեթավորման պարունակությունը՝ արգելված ապրանքների առկայությունը բացառելու նպատակով։

5․Պատվերի ճիշտ և որակյալ փաթեթավորման պատասխանատվությունը կրում է Օգտատերը։ «Մինամի» ՍՊԸ-ն պատասխանատվություն չի կրում ոչ պատշաճ փաթեթավորման հետևանքով առաջացած վնասի համար։


6․«Մինամի» ՍՊԸ-ն իրավունք ունի փոխել պատվերի փաթեթավորումը, ինչպես նաև իրականացնել համախմբում կամ մասնատում՝ համաձայն անվտանգության պահանջների և ծառայությունների մատուցման որակի օպտիմալացման նպատակների։


7․Օգտատերը ընդունում է, որ պատվերի փաստացի քաշը կարող է փոփոխվել առաքման ընթացքում, և անհրաժեշտության դեպքում քաշը կկլորացվի մինչև մոտակա 100 գրամը դեպի մեծ կողմ։


8․Յուրաքանչյուր պատվեր պետք է ուղեկցվի ուղարկողի և ստացողի տվյալներով։ Հասցեի վերաբերյալ տեղեկատվությունը գրանցվում է կամ հարցման հիման վրա, կամ ուղեկցող փաստաթղթերում։


9․Միջազգային պատվերի ձևակերպման դեպքում հասցեները լրացվում են լատինական տառերով և արաբական թվերով։


10․Օգտատերը պարտավոր է անձամբ վճարել մաքսային պահեստում պատվերի պահպանման ծախսերը։ Եթե այդ ծախսերը կատարվել են «Մինամի» ՍՊԸ-ի կողմից, դրանք պետք է փոխհատուցվեն։ Պատվերի 30 օրից ավելի պահպանման դեպքում գանձվում է վճար՝ 500 ՀՀ դրամի չափով՝ յուրաքանչյուր օրվա համար՝ սկսած 30-րդ օրվանից։ Ընկերության կամ նրա գործընկերների արտասահմանյան պահեստներում պատվերի պահպանումը թույլ չի տրվում, քանի որ վաճառողից կամ առաքիչից պատվերի ստացման պահին այն գրանցվում է փոխադրման համար։


11․ Եթե պատվերը չի նույնականացվել օտարերկրյա պահեստում ստացման պահից 30 օրվա ընթացքում, պարունակում է արգելված ապրանքներ կամ ձևակերպված է առանց անհրաժեշտ փաստաթղթերի (հաշիվ-ապրանքագիր), «Մինամի» ՍՊԸ-ն իրեն իրավունք է վերապահում, ոչնչացնել, վաճառել կամ այլ կերպ տնօրինել տվյալ պատվերը։ Օգտատերը հաստատում է իր համաձայնությունը նման գործողությունների հետ և հրաժարվում է «Մինամի» ՍՊԸ-ին ուղղված ցանկացած պահանջից։


12․Մաքսային պահանջները պահպանելու համար Օգտատերը պարտավոր է պատվերը ձևակերպելուց հետո 48 ժամվա ընթացքում «Մինամի» ՍՊԸ-ի կայքում նշել պատվերի արժեքը և անվանումը, կցել հաշիվ ապրանքագիրը և տրամադրել թրեք-համարը։


13․Օգտատերը գիտակցում է, որ պատվերի արժեքը չնշելու դեպքում «Մինամի» ՍՊԸ-ն կամ մաքսային մարմինները ինքնուրույն կսահմանեն այն, և այդ որոշման բոլոր հետևանքները կրում է Օգտատերը։


14․Պատվերի վրա ուղարկողի և ստացողի հասցեի տվյալները պետք է ներառեն.

  • անունը (ֆիզիկական անձի ազգանունը, անունը, հայրանունը),

  • փողոցի անվանումը, շենքի, տան և բնակարանի համարը,

  • բնակավայրի անվանումը (քաղաք, մարզ, գյուղ և այլն),

  • կապի հեռախոսահամարը և, միջազգային պատվերների համար, երկրի անվանումը։

15․Պատվեր ձևակերպելիս Օգտատերը պարտավոր է վաճառողին տրամադրել «Հասցե 2» նույնականացման կոդը, որը հասանելի է անձնական էջում, իսկ թրեք-համարը ստանալուց հետո անհապաղ հայտարարագրել այն «Մինամի» ՍՊԸ-ի կայքում համապատասխան դաշտում։ Այդ տվյալների բացակայության կամ անհամապատասխանության դեպքում «Մինամի» ՍՊԸ-ն կփորձի կապվել Օգտատիրոջ հետ, և եթե նույն օրվա ընթացքում պատասխան չստացվի, պատվերը կառաքվի համաձայն մուտքագրված
թրեք-համարի կամ «Հասցե 2» տվյալների։ Օգտատերը իր վրա է վերցնում սույն կետի խախտման հետ կապված բոլոր ռիսկերը և հրաժարվում է հետագա պահանջներից։


16․«Մինամի» ՍՊԸ-ն չի մատուցում «մինչև պահանջելը» կամ փոստարկղով առաքման ծառայություն։


17․Առանձին դեպքերում յուրաքանչյուր միջազգային առաքանու համար ձևակերպվում է եզակի նույնականացման համարով՝ ձև, որը թույլ է տալիս հետևել դրա տեղաշարժին համացանցի միջոցով մինչև հասցեատիրոջը հանձնելը։ Այս համարը կարող է նաև նշվել առաքանու առանձին մասերի վրա՝ ուղեկցող փաստաթղթերի կորստի դեպքում հասցեի տվյալները արագ վերականգնելու համար։


18․Օգտատերը համաձայնություն է տալիս «Մինամի» ՍՊԸ-ին իր անձնագրային տվյալները պահպանելու և մշակելու համար՝ Ընկերության ծառայությունների իրականացման նպատակով։


19․Անհրաժեշտության դեպքում բեռի փաստացի և (կամ) ծավալային քաշը նվազեցնելու կամ համախմբելու համար «Մինամի» ՍՊԸ-ն իրավունք ունի իր հայեցողությամբ վերափաթեթավորել բեռը։ Այս դեպքում վերափաթեթավորումն իրականացվում է անվճար։

 

 ԳԼՈՒԽ 5. ՄԱՏՈՒՑՎԱԾ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՎՃԱՐՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

1. Ծառայությունների վճարը որոշվում է պատվերի ընդունման պահին գործող սակագներով։ Եթե ծառայությունների արժեքը մինչև ուղարկման պահը աճում է 5% և ավելի, «Մինամի» ՍՊԸ-ն իրավունք ունի միակողմանիորեն վերանայել արժեքը։


2. Օգտատերը հասկանում է, որ որոշակի պատվերների համար, որոնք պահանջում են մաքսային ձևակերպում, այդ գործընթացի պատասխանատվությունը դրվում է ստացողի վրա։ «Մինամի» ՍՊԸ-ն մաքսային ձևակերպման վերաբերյալ խորհրդատվական ծառայություններ չի մատուցում. մաքսատան հետ կապված բոլոր հարցերը Օգտատերը պետք է պարզի ինքնուրույն և կատարի
օրենքով նախատեսված ընթացակարգերը։ Օգտատիրոջ մեղքով վնասներ առաջանալու դեպքում նա պարտավորվում է փոխհատուցել «Մինամի» ՍՊԸ-ին կրած ծախսերը։ Եթե մաքսային ձևակերպման ենթակա պատվերը չստացվի 30 օրվա ընթացքում, «Մինամի» ՍՊԸ-ն իրավունք ունի կազմակերպել այն ուղարկողին վերադարձնելը, և այդ դեպքում բոլոր ծախսերը կրում է Օգտատերը։


3. Օգտատերը պարտավոր է ինքնուրույն որոշել՝ արդյոք որոշակի ապրանքներ ներմուծելու համար անհրաժեշտ է հատուկ լիցենզիաներ կամ թույլտվություններ ստանալ, ինչպես նաև վճարել համապատասխան վճարները և ապահովել բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերի առկայությունը։


4. Օգտատերը համաձայն է, որ «Մինամի» ՍՊԸ-ն ծառայություններ է մատուցում տարբեր արժույթներ ունեցող երկրներում, հետևաբար պատվերի կամ առաքման արժեքը կարող է նշվել ԱՄՆ դոլարով կամ այլ արժույթով։


5. Օգտատերը ընդունում է, որ իր հաշվի միջոցները կարող են ներկայացված լինել արտարժույթով և, անհրաժեշտության դեպքում, փոխարկվել հայկական դրամով՝ սահմանված փոխարժեքով։

6. Հայաստանի Հանրապետություն առաքման պատվերների համար պատվերի կամ փոխադրման արժեքը կարող է նշվել ԱՄՆ դոլարով կամ այլ արժույթով, սակայն վճարումը կատարվում է հայկական դրամով (AMD) «ԱյԴի Բանկ» ՓԲԸ-ի վաճառքի փոխարժեքով՝ վճարման օրվա դրությամբ։


7. Օգտատերը պատասխանատվություն է կրում իր հաշվին մուտքագրված միջոցների ծագման օրինականության համար։ Եթե երրորդ կողմերի նախաձեռնությամբ կամ միջոցների հարկադիր վերադարձի հետևանքով հարցեր են առաջանում դրանց ծագման վերաբերյալ, Օգտատերը պարտավորվում է փոխհատուցել «Մինամի» ՍՊԸ-ին կրած վնասները վերադարձված գումարների չափով։ Մինչև լրիվ փոխհատուցումը «Մինամի» ՍՊԸ-ն իրեն իրավունք է վերապահում պահել պատվերը և չփոխանցել այն Օգտատիրոջը։


8. Օգտատերը ընդունում է, որ ծառայությունների մատուցման ընթացքում կարող են պահանջվել լրացուցիչ վճարներ։ Նման վճարները սահմանվում են «Մինամի» ՍՊԸ-ի կողմից և կարող են տեղադրվել կայքում համապատասխան բաժնում։ Օգտատերը պարտավոր է ամբողջությամբ մարել բոլոր լրացուցիչ պարտավորությունները մինչև պատվերը ստանալը։ «Մինամի» ՍՊԸ-ն իրավունք ունի պահել պատվերը մինչև լրացուցիչ վճարների կատարումը։


9. Օգտատերը համաձայն է, որ իր հաշվին մուտքագրված միջոցները, եթե չօգտագործվեն մուտքագրման պահից հինգ տարվա ընթացքում, կարող են դուրս գրվել հաշվից։

 

   

  ԳԼՈՒԽ 6. ԱՌԱՔԱՆՈՒ ՀԱՆՁՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

1․Առաքանին առաքվում է օգտատիրոջ անձնական էջում որպես անձնական հասցե նշված հասցեով կամ Հայաստանի փոստի բաժանմունք՝ օգտատիրոջ հասցեով։


2․Իրավաբանական անձանց հասցեագրված առաքանիների փոխանցման կարգը որոշվում է իրավաբանական անձի և «Մինամի» ՍՊԸ-ի միջև կնքված պայմանագրի պայմաններին համապատասխան։


3․Հայաստանի օրենսդրությանը և միջազգային պայմանագրերին համապատասխան՝ առաքանին կարող է վերադարձվել ուղարկողին.

 

  • ուղարկողի դիմումի համաձայն՝ մինչև հասցեատիրոջը հանձնելը.

  • հասցեատիրոջ (կամ նրա օրինական ներկայացուցչի) կողմից առաքանին ընդունելուց հրաժարվելու դեպքում.

  • նշված հասցեում ստացողի բացակայության դեպքում.

  • հասցեի տվյալները կարդալու անհնարինության դեպքում (օրինակ՝ ջնջված կամ վնասված լինելու դեպքում).

  • կամ այլ հանգամանքներում, որոնք անհնարին են դարձնում «Մինամի» ՍՊԸ-ի պարտավորությունների կատարումը։


4․Մաքսային սահմանը հատող միջազգային առաքանիների մաքսային հսկողությունն ու ձևակերպումը, ինչպես նաև դրանց հանձնումը հասցեատիրոջը (կամ նրա օրինական ներկայացուցչին) իրականացվում են մաքսային օրենսդրության պահանջներին համապատասխան։


5․«Մինամի» ՍՊԸ-ն պատասխանատվություն չի կրում մաքսային հայտարարագրերի ճշտության համար՝ անկախ դրանց ձևակերպման եղանակից, ինչպես նաև առաքանու զննման ընթացքում մաքսային ծառայության որոշումների համար։

ԳԼՈՒԽ 7. ԱՌԱՔԱՆԻՆ ՍՏԱՆԱԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ 

​1. Առաքանին հանձնվում է հասցեատիրոջը՝ անձը հաստատող փաստաթղթի առկայության դեպքում։ 16 տարեկանը չլրացած անձանց համար առաքանին հանձնվում է օրինական ներկայացուցչին՝ համապատասխան փաստաթուղթ ներկայացնելու դեպքում, համաձայն Հայաստանի փոստի կանոնների։


2. Առաքանու հանձնումն իրականացվում է միայն անձը հաստատող փաստաթղթի բնօրինակի կամ նոտարական կարգով հաստատված պատճենի առկայության դեպքում, համաձայն Հայաստանի փոստի կանոնների։


3. Առաքանին կարող է փոխանցվել Հաճախորդի լիազորված անձին՝ գրավոր լիազորագրի և անձը հաստատող փաստաթղթի առկայության դեպքում։


4. Պատվերը համարվում է առաքված, եթե Հաճախորդը կամ այլ անձ, ով ներկայացրել է անձը հաստատող փաստաթղթեր, ընդունել է առաքանին։

ԳԼՈՒԽ 8. ԴՐԱՄԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՎԵՐԱԴԱՐՁՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

​1․Եթե Օգտատերը Կայքում հաշիվ է բացում և միջոցներ է մուտքագրում, վերադարձն իրականացվում է հետևյալ կերպ.

  • Առցանց փոխանցման դեպքում վերադարձն իրականացվում է նույն հաշվին.

2․Եթե միջոցների մուտքագրումը կատարվել է ավելի քան 120 օրացուցային օր առաջ, վերադարձն իրականացվում է «Մինամի» ՍՊԸ-ին ներկայացվող հարցման հիման վրա.

 

  • Գործընկերոջ գրասենյակում կամ տերմինալի միջոցով միջոցների մուտքագրման դեպքում վերադարձն իրականացվում է երկրի օրենսդրությանը համապատասխան՝ գրավոր հաստատող փաստաթղթերի (անդորրագիր, դրամարկղային կտրոն և այլն) առկայության դեպքում։

ԳԼՈՒԽ 9. ՎԵՃԵՐԻ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄԸ

1. Ծառայությունների չկատարման կամ ոչ պատշաճ մատուցման դեպքում Հաճախորդն իրավունք ունի գրավոր բողոք (դիմում) ներկայացնել «Մինամի» ՍՊԸ-ին կամ նրա գործընկերոջը, ներառյալ պատվերի հետ կապված փաստացի կրած վնասների փոխհատուցման պահանջը։


2. Ծառայությունների մատուցման պարտավորությունների չկատարման կամ ոչ պատշաճ կատարման դեպքում Հաճախորդը կարող է գրավոր պահանջ (բողոք) ուղարկել՝ պահանջելով փաստացի կրած վնասի փոխհատուցում, այդ թվում՝ պատվերի կորստի դեպքում։


3. Չառաքված, վնասված կամ կորած առաքանու վերաբերյալ գրավոր բողոքը պետք է ներկայացվի «Մինամի» ՍՊԸ-ին առաքանու հանձնման պահից կամ առաքանին ստանալու համար սահմանված ժամկետի ավարտից հետո 30 օրացուցային օրվա ընթացքում։ Միջազգային առաքանիների դեպքում բողոքները քննարկվում են Հայաստանի օրենսդրությանը և միջազգային պայմանագրերին
համապատասխան։


4. Գրավոր պահանջը (բողոքը) գրանցվում է օրենսդրությամբ սահմանված կարգով։ Այն ներկայացնելիս Հաճախորդը (կամ նրա օրինական ներկայացուցիչը) պարտավոր է ներկայացնել անձը հաստատող փաստաթուղթ։


5. Գրավոր պահանջին պետք է կցվեն.

  • «Մինամի» ՍՊԸ-ի կամ նրա գործընկերների հետ կնքված ծառայությունների մատուցման պայմանագրի պատճենը.

  • առաքանու անդորագրի կամ պարունակության ցուցակի պատճենը.

  • առաքող ծառայության օպերատորի հիմնավորումը պարտավորությունների ոչ պատշաճ կատարման պատճառների վերաբերյալ և տեղեկություններ վնասի չափի մասին։


6. Բողոքում պետք է նշվեն.

  • դիմողի (կամ նրա օրինական ներկայացուցչի) անձը հաստատող փաստաթղթերի տվյալները.

  • ներկայացվող պահանջի էությունը։


7. «Մինամի» ՍՊԸ-ն քննարկում է ստացված գրավոր պահանջները և գրավոր պատասխան է տրամադրում օրենսդրությամբ սահմանված ժամկետներում։


8. Բողոքի վերաբերյալ համաձայնություն ձեռք չբերվելու դեպքում Հաճախորդը կարող է դիմել իրավասու պետական մարմին։


9. Վնասի փոխհատուցման համար դրամական միջոցների վճարումն իրականացվում է «Մինամի» ՍՊԸ-ի կողմից՝ Հայաստանի օրենսդրությանը և միջազգային պայմանագրերին համապատասխան։


10. Պատվերի կորստի կամ վնասման համար Ընկերության պատասխանատվությունը կարող է սահմանափակվել մինչև 50 000 (հիսուն հազար) Հայաստանի դրամի չափով՝ առաքման կորստի դեպքում կամ վնասման դեպքում վերանորոգման արժեքով։ Պատվերի ապահովագրությունը և դրան առնչվող ծախսերն իրականացվում են Հաճախորդի ցանկությամբ՝ նրա հաշվին։ 500 ԱՄՆ դոլարից ավելի գումարի համար պատվերի պարտադիր ապահովագրության բացակայության դեպքում Հաճախորդը իրավունք չունի կորստի կամ վնասման վերաբերյալ պահանջներ ներկայացնել, և Ընկերության պատասխանատվությունն իրականացվում է միայն դատական որոշմամբ հաստատված ուղղակի մեղքի առկայության դեպքում՝ վնասի փոխհատուցմամբ սույն պայմաններով կամ
Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսգրքով սահմանված կարգով։


11. Փոխհատուցում վճարելուց հետո առաքանին հայտնաբերվելու դեպքում առաքանին հանձնվում է հասցեատիրոջը կամ վերադարձվում է ուղարկողին։ Ընդ որում, հասցեատիրոջից (կամ ուղարկողից) պահվում է վճարված փոխհատուցման գումարը՝ հանած ուշացման համար գումարը, եթե այդպիսին առկա է։ Վերադարձից հրաժարվելու դեպքում գումարը պահվում է, իսկ առաքանին համարվում է չհանձնված։


12. «Մինամի» ՍՊԸ-ն պատասխանատվություն չի կրում արտասահմանյան պահեստ հասցված պատվերի համալրվածության և որակի համար։


13. Հաճախորդը պարտավոր է անմիջապես ստանալիս հաստատել պատվերի ամբողջականությունը։ «Մինամի» ՍՊԸ-ն պատասխանատվություն չի կրում ստանալուց հետո հայտնաբերված թերությունների կամ վնասվածքների համար, եթե դրանք չեն արձանագրվել ստացման պահին։

ԳԼՈՒԽ 10. ԵՐՐՈՐԴ ԿՈՂՄԻ ԿԱՅՔԵՐ, ԱՊՐԱՆՔՆԵՐ ԵՎ ԳՈՎԱԶԴՆԵՐ  

1. Ընկերության կայքը կարող է պարունակել հղումներ կամ գերհղումներ դեպի այլ կայքեր, ինչպես նաև հոդվածներ, լուսանկարներ, պատկերներ, ապրանքներ, գրաֆիկական տարրեր, աուդիո և վիդեո նյութեր, տեղեկատվություն, ծրագրեր և այլ բովանդակություն, որոնք տեղադրված են կամ պատկանում են Երրորդ Կողմերին (այսուհետ՝ «Երրորդ Կողմի Նյութեր»)։ «Մինամի» ՍՊԸ-ն նշված Երրորդ Կողմերի ներկայացուցիչը չէ, չի ստուգում տեղադրված նյութի ամբողջականությունը, հավաստիությունը կամ իսկությունը և պատասխանատվություն չի կրում դրա, ինչպես նաև Այլ Կայքերի նյութերի համար։


2. «Մինամի» ՍՊԸ-ն պատասխանատվություն չի կրում երրորդ կողմերի կողմից մեր կայքի միջոցով առաջարկվող կամ մատուցվող ծառայությունների համար։


3. «Մինամի» ՍՊԸ-ն պատասխանատվություն չի կրում երրորդ կողմերի կայքերում ձեռք բերված ապրանքների որակի, սարքինության և ամբողջականության, ինչպես նաև այդ ապրանքների՝ Օգտատիրոջ ակնկալիքներին համապատասխանության համար։ Դուք լիարժեք պատասխանատվություն եք կրում նման պատվերների ստացման, դրանց մաքսային ձևակերպման, երրորդ կողմերի հետ բանակցություններ վարելու, պատվերը վերադարձնելու և դրանց հետ կապված ցանկացած գործողության համար։

ԳԼՈՒԽ 11. ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅՈՒՆ       

1․Վեբ-կայքի հանրային մաս մուտքն իրականացվում է առանց պարտադիր գրանցման։ Այնուամենայնիվ, կայքի ֆունկցիոնալությունն ու «Մինամի» ՍՊԸ-ի ծառայություններն ամբողջությամբ օգտագործելու համար անհրաժեշտ է անցնել գրանցման ընթացակարգ։


2․ Գրանցվելիս Օգտատերը Ընկերությանը տրամադրում է իր անձնական տվյալները, ներառյալ, բայց չսահմանափակվելով հետևյալով՝ ազգանուն, անուն, հայրանուն, բնակության վայրի հասցե, էլեկտրոնային փոստի հասցե և կոնտակտային տվյալներ, անձնագրային տվյալներ։ Ընկերությունն իրավունք ունի հավաքագրել լրացուցիչ տվյալներ, որոնք կապված են վեբ-կայքի օգտագործման հետ, ներառյալ տեխնիկական տեղեկատվություն, ինչպիսիք են IP-հասցեն, բրաուզերի տեսակը, սարքի տեսակը, օպերացիոն համակարգի մասին տեղեկությունները, ինտերնետ-մատակարարի անունը՝ Օգտատերերի վարքագիծը վերլուծելու և ծառայությունների մատուցումը օպտիմալացնելու նպատակով։


3․Անձնական տվյալների անվտանգության ապահովում. «Մինամի» ՍՊԸ-ն ձեռնարկում է անհրաժեշտ կազմակերպչական և տեխնիկական միջոցներ՝ Օգտատերերի անձնական տվյալները չարտոնված մուտքից, փոփոխությունից, բացահայտումից կամ ոչնչացումից պաշտպանելու համար։ Օգտատերերի անձնական տվյալները պահվում են սահմանափակ մուտք ունեցող պաշտպանված սերվերներում։ Անձնական տվյալներ պարունակող վեբ-կայքի էջեր մուտքն իրականացվում է գաղտնաբառով նույնականացման միջոցով։ Ընկերությունը և նրա աշխատակիցները հեռախոսով կամ էլեկտրոնային փոստով չեն հարցնում Օգտատերերի գաղտնաբառերը։ Երրորդ անձանց անձնական տվյալների փոխանցումն իրականացվում է բացառապես Օգտատիրոջ համաձայնությամբ, բացառությամբ գործող օրենսդրությամբ նախատեսված դեպքերի կամ Ընկերության փոխկապակցված անձանց՝ ծառայություններ մատուցելու նպատակով։


4․«Մինամի» ՍՊԸ-ն իրավունք ունի օգտագործել Օգտատերերի անձնական տվյալները հետևյալ նպատակներով.

  • Ծառայությունների, ապրանքների և ծանուցումների տրամադրման հետ կապված Օգտատերերի հարցումների մշակում։

  • Օգտատերերի հետաքրքրություններին համապատասխանող ծառայությունների և ապրանքների անհատականացված առաջարկների ձևավորում։

  • Վեբ-կայքի օգտագործման ընթացքում տեխնիկական աջակցության ցուցաբերում։

  • Օգտատերերի հաշիվների կառավարում և Օգտատերերի նախասիրություններին համապատասխան մատուցվող ծառայություններում փոփոխություններ կատարում։

  • Վեբ-կայքի օգտագործման վերլուծություն՝ այն հետագայում կատարելագործելու նպատակով։

  • Վեբ-կայքի չարտոնված օգտագործման կանխարգելում և «Մինամի» ՍՊԸ-ի կողմից սահմանված օգտագործման պայմանների և դրույթների պահպանման ապահովում։

ԳԼՈՒԽ 12. ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԴԱԴԱՐԵՑՈՒՄ ԿԱՄ ԼՈՒԾՈՒՄ

​1. Հաճախորդն իրավունք ունի միակողմանիորեն լուծել պայմանագիրը «Մինամի» ՍՊԸ-ի հետ՝ պայմանով, որ վճարման բոլոր պարտավորությունները լիովին կատարված են։ Պարտքի առկայությունը խոչընդոտում է պայմանագրի լուծմանը։


2. Պայմանագրի գործողությունը դադարեցնելու և ընթացիկ հաշիվը փակելու համար Հաճախորդը պարտավոր է համապատասխան ծանուցում ուղարկել Ընկերության էլեկտրոնային փոստի հասցեին՝ minamiillc@gmail.com, կամ դիմել «Մինամի» ՍՊԸ-ի գրասենյակ՝ նշելով գրանցման ժամանակ նշված էլեկտրոնային փոստի հասցեն։


3. Պայմանագրի լուծման մասին ծանուցումը հաստատում է Հաճախորդի կողմից դրական մնացորդի
վերադարձի պայմաններին ծանոթ լինելը։


4. «Մինամի» ՍՊԸ-ն իրեն իրավունք է վերապահում միակողմանիորեն լուծել սույն պայմանագիրը, եթե Հաճախորդի գործողություններն ուղղված են Ընկերության ծառայությունների մասին անհավաստի տեղեկատվության տարածմանը, Ընկերության մասին բացասական հասարակական կարծիքի ձևավորմանը կամ գործարար հեղինակությանը այլ կերպ վնաս հասցնելուն։


5. Պայմանագիրը լուծելու պահին Հաճախորդի հաշվին դրական դրամական միջոցների մնացորդի առկայության դեպքում դրամական միջոցների վերադարձն իրականացվում է Ընդհանուր պայմանների 8-րդ գլխի դրույթներին համապատասխան։


6. Եթե Հաճախորդը պայմանագիրը լուծելու պահից 90 օրացուցային օրվա ընթացքում չի ներկայացնում 8-րդ գլխում նախատեսված պահանջվող փաստաթղթերը, Հաճախորդի հաշվի դրամական միջոցների մնացորդն անցնում է «Մինամի» ՍՊԸ-ի սեփականությունը։

ԳՈՐԾԱԿԱԼՈՒԹՅԱՆ (ՄԻՋՆՈՐԴԱՅԻՆ) ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐ       Պայմանագիրը կարող եք տեսնել  այստեղ։

​Թարմացվել է ՝ 01.01.25​

bottom of page